دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

امر به معروف و نهی از منکربه تأسی از سیدالشهداء 
(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

ریاست جمهور، نمایندگان خانه ملّت شناور روی خون شهداء، دستگاه قضایی فاقد عدالت و قانونمندی، وزیر اقتصاد نظام جمهوری اسلامی با تحصیل اقتصاد غربی و ناآشنا با اقتصاد اسلامی، طرح دشمن پسند کالابرگ الکترونیکی را متوقّف کنید، در انتخابات بنده واسطه آشتی مردم با مسئولین نخواهم شد.

قبل از طرح دشمن پسند قیمت تخم مرغ در قم و... بین 30 تا 35 هزار تومان بود ولی حال برای خرید یک کیلو تخم مرغ باید 220 هزار تومان خرید غیرضروری کنند تا امکان خرید با کالابرگ را داشته باشند!!!! قیمت تخم مرغ تا 50 هزار تومان افزایش یافته یعنی نیاز خانوار فقط یک کیلو تخم مرغ یا ... باشد باید 220 هزارتومان هزینه اجباری کنند!! این طرح عملا چاپیدن جیب مردم و ایجاد نارضایتی و عصبانیّت پایدار و ناامیدی از اصلاح وضع معیشت مردم در دولت مردمی قویّ را ایجاد کرده است.

آقای رئیسی، مردم آزمایشگاه وزراء نیستند، با عزل وزیر اقتصاد غرب زده به جای اجرای اقتصاد غربی، اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی را اجرا کنید.             نظارت کمّی و کیفی در بازارها وجود ندارد. در اثر اجرای طرح کالابرگ قیمت تخم مرغ از 30 هزارتومان به طور آزاد در برخی مغازه ها در قم به 70 تومان رسیده است!!

طرح کوپن همچون اوائل انقلاب موفق بود و خانواده های بی سرپرست و کم درآمد را پوشش داد، ولی این طرح فقط به نفع سرمایه دار خرد و کلان هست. امکان خرید معمولی نیزاز بین رفته هم باید پول نقد هزینه شود هم کالابرگ!!!

مشکل عمده دیگر این طرح نیز بی اطلاعی خانواراز میزان کالابرگ الکترونیکی هست که با پیامک قابل اعتماد مردم اعلام نمی شود و مغازه ها نیز دراین مورد قابل اعتماد نیستند و مردم مصیبت جدید پیدا کردند!!! همچنین،همه مغازه ها حتّی قصابی ها و فروشگاه های بزرگ به کالابرگ متّصل نیستند و باید مردم کوچه و خیابان را بگردند! برخی که متّصل شدند خریداررا بین خرید با قیمتی نجومی یا خرید با کالابرگ با خرید اضافه اجباری 220 هزار تومانی مخیّر می کنند! قیمت ها با اجرای این طرح بالارفته و مردم گرفتارتر!!!

آقای رئیسی طرح کالابرگ یعنی همکاری! اجباری : ... "دانشی تصریح کرد: از ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر ماه به تعداد اعضای خانواده نفری ۲۲۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و در این زمینه انتظار همکاری و استقبال مردم استان را داریم زیرا احتمال دارد خانواده ای استقبال نکند و سیستم رفاه به این نتیجه برسد که این خانوار نیاز ندارد، در نتیجه وضعیت آن را قرمز کند و نوبت های بعدی برای این خانوار غیرفعال شوند...."

isna.ir/xdQBv5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۱
منصوره وطنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی