(أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی)؛«آیا نمی دانید که خدا می بیند؟» علق /۱۴

"لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" سوره نساء آیه 141

مقام معظّم رهبری، جریان نفوذ در مرکز خدمات حوزه های علمیّه قم، بارها عملیّات یارگیری و... انجام داده و با موفقیت هایی دراثر انتصاب فرد فاقد صلاحیّت حداقلی در رأس مدیریّت کلان امور طلاّب کشور در قم، توانسته دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیّه قم را از طریق مهره چندین ساله خود ابوالفضل تحریری در اختیار بگیرد و همه گونه موانعی در حدّ ممکن برای سرباز جنگ نرم خوار چشم دشمنان اسلام و ایران ایجاد کند تا با مشغول سازی نگارنده، امکان اجرای عملیّات دشمن در تأئید صلاحیّت اعضای دولت پزشکیان که وی در تنظیم آنها نقشی نداشته فراهم گردد!!
مقام معظم رهبری، مهدورالدم شدن نگارنده به محض اتمام مراسم تنفیذ حکم پزشکیان! همچنان با مواد بیولوژیک مختلف با عوارض متفاوت در حال اجراست، مبادا خزعلی را از شورای نگهبان حذف کنید، دشمن روی انتصاب های حضرتعالی حساب زیادی باز کرده و موفق شده است.
بنابراعلام مکرر پزشکیان، نوشته ها پشت پرده نوشته شده و دست وی می دهند تا روخوانی کند، وی نیز الحمدالله در همین کار نیز ناتوان بوده و بارها در پشت تریبون زنده مقابل خبرنگاران و ملّت ایران، اعلام کرده " نوشتند دادند از رو بخوانم ولی نمی توانم و حرف دلم را می زنم" و حرفهایی زده که مهره بی اختیار بودن وی کاملا برملا شده و می شود!