دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

 ارائه لایحه از سوی دولت جهت بررسی توافق برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی باید صورت گیرد.

دولت یازدهم از بدو اقدام به مذاکرات هسته ای با هر انتقادی برخوردی بازدارنده حتی متوسل به توهین و... به فرهیختگان کشور داشته و از شفاف سازی مذاکرات همچون دولت دهم امتناع داشته و دارد.
این عملکرد و تلاش وافر در تصویب بدون بررسی برجام از سوی فرهیختگان و مجلس شورای اسلامی و... و تعجیل در اخذ موافقت، نشانگر عدم یکسانی پشت پرده با آنچه به مردم و مسئولین می باشد.
نظام جمهوری اسلامی اقتضائات خود را داشته و هیچ گونه الزامی بر کپی برداری از روش های دنیای غرب در تصویب معاهدات خود ندارد.
طبق اصل‏ هفتاد و هفتم قانون اساسی "عهدنامه‏ ها، مقاوله‏ نامه‏ ها، قراردادها و مؤافقت‏ نامه‏ های‏ بین‏ المللی‏ باید به‏ تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ برسد." این توافق نیز شامل این قانون شده و باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی گردد.


چگونه است وقتی قرار بر لغو تحریم ها می شود باید ملت ایران از برخی حقوق خود چشم پوشی کنند و الزام وجود دارد ولی در بررسی در مجلس شورای اسلامی، تبدیل به امور اختیاری شده که در صورت بررسی، الزامی را به طرف مقابل تحمیل می نماید؟!!


 همین استدلال ها، ضرورت فوری بررسی دقیق و عمیق و بدون عجله برجام را دارد.


 لازم است، گروه تعیین شده در مجلس شورای اسلامی که بدون لایحه و بدون آراء همه نمایندگان از بین وابستگان و مهره های جریان اصلاحات در مجلس تعیین شده اند تا توافق را بی نقص و اعلام موافقت نمایند، منحل و کلیه نمایندگان مأمور بررسی برجام شوند تا از شکل گیری احتمالی توافق پنهانی و تضییع حقوق ملت ایران جلوگیری گردد.

این توافق برخلاف تبلیغات دولت یازدهم، بی نقص نبوده و ایران بدون هیچ گونه خلافی، مجبور به عقب نشینی از حقوق مسلم خود شده است.
سیاست برد برد تأئید خلافی بر ایران هست که فقط دولت یازدهم آن را پذیرفت و عزّت قبلی ایران را از بین برد. حال نیز با تعجیل و تبلیغات و... تلاش در پنهان کردن ابعاد عقب نشینی از مواضع قبلی در دولت دهم می باشد.

نظرات (۲)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ قاسم قلی پور
سلام خسته نباشی . موفق و شادکام باشی
پاسخ:
سلام خیلی ممنون شما هم همچنین
درود دوست من شاد باشی و سبز . به روزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی