دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

پیام رسان ایرانی جایگزین اسلحه مخرّب دشمن به نام تلگرام

خداوند حکیم در تبیین شاخص های اصلی نظام سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و...حکومت اسلامی، در آیه 141 سوره نساء هرگونه عملی را در همه زمینه ها که منجر به تسلّط کافران بر مؤمنان و مسلمین شود، منع فرموده است:

"وَلَن یَجْعَلَ اللَّـهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" 

"و خداوند هرگز بر [زیان ] مؤمنان، براى کافران راه [تسلّطى ] قرار نداده است."  

بر طبق این آیه شریفه، هرگونه مراوده و ارتباط در هر موضوع و عرصه ای با کافران، مشروط به رعایت اصل هیچ گونه تسلّط بر مؤمنان می باشد، بنابراین، هرگونه قرارداد و توافق و تفاهم و... کتبی و شفاهی با کافران و دشمنان اسلام که همواره در صدد تسلط بر مسلمانان و تصاحب سرزمین و حذف فرهنگ و دین اسلام می باشد که در عصر حاضر امریکا و انگلیس و صهیونیستها می باشد، حرام و ممنوع شده است. 

اقدامات جذب کاربر و دستاوردهای تلگرام در ایران:

1- تبلیغات گسترده با عملیات روانی در جهت الغاء بومی شدن تلگرام با امنیت کامل و رعایت حریم خصوصی کاربران با تصمیم سازی در مراجع قانونی و حوزوی و دانشگاهی و... در استفاده از تلگرام در امور اداری و فرهنگی و آموزشی و... در پنج سال گذشته تاکنون

2- با افزایش کاربران ایرانی و تداوم تبلیغات گسترده در ناامنی اطلاعات در پیام رسان های ایرانی و امنیت کامل تلگرام با الغاء عدم وابستگی به دشمنان اسلام 

3- طی تحقق کامل اهداف دشمنان اسلام در سه سال گذشته، حتی اطلاعات محرمانه و نیز برخی محتوای آموزشی حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی قم و...، امور اداری دولتی و ...، به صورت الزام از طریق تلگرام تبادل و موجب ساخت پادزهر در خارج از کشور و ورود به کلیه عرصه های فرهنگی و... شد.

4- در پی عدم اجرای قاعده نفی سبیل در آیه 141 سوره نساء مذکور در فوق، توسط دولت یازدهم و دوازدهم و مجلس شورای اسلامی، یکی از مسیرهای تسلط فرهنگی تعریف شده توسط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران، ایجاد شبکه های اجتماعی بین المللی از جمله تلگرام می باشد، که با شروع دولت یازدهم و تبلیغات گسترده در امن و خودی تلقی نمودن تلگرام که 100% در اختیار صهیونیستها و دشمنان اسلام بوده و هست، استفاده از این شبکه اجتماعی فراگیرشده و با رصد دقیق تمام کاربران ایرانی از جهت علائق و اعتقادات مذهبی و دیدگاه سیاسی و آدرس و...، شناسایی بی تفاوت ها و ناراضی از نظام و ضدانقلاب و افراد انقلابی و متدین،  در جهت تهاجم فرهنگی  و تضعیف ایمان مذهبی و الگوسازی های منفی ضدینی و ضدایران، تلاشی وافر در 5 سال اخیر با تأمین امنیت و آزادی و آرامش کامل دشمنان و ایجاد احساس مثبت و مؤید بسیاری از کابران حتی حوزه های علمیه و مراکز دولتی و خصوصی و...، با کمک دولت یازدهم، تسلط  فرهنگی و مذهبی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و... در فضای مجازی و حقیقی تحقق یافت.

 از این رو، شاهد فجایای اقتصادی و ظلم علنی به مردم و اختلاس و نارضایتی عمومی و برجام و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با جرائم و تقلب گسترده درسراسرکشور در نصب رئیس جمهور با مصلحت اندیشی! مکرر شورای نگهبان در تأئید صلاحیت مهره مورد نظر دشمنان اسلام شدیم. 

دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی برخلاف وظایف شرعی و قانونی خود، اسلحه شلیک شده دشمن در فضای مجازی که وارد فضای حقیقی مردم و مسئولان شد، امن و دوست تلقی و از انجام وظایف خود در قبال دفاع از کیان اسلام و انقلاب و مردم امتناع نمودند. 

در اثر این خطای نابخشودنی دو قوه مجریه و مقننه، شاهد فرماندهی جذب نیرو و آموزش های نظامی و آشوب در کل کشور از طریق تلگرام شدیم که اگر درایت اندکی از مسئولین در فیلتر تلگرام نبود، آشوبها مخرّب تر شده بود.

با تدقیق در آثار مخرب فرهنگی و تربیتی و سیاسی و اقتصادی و...تلگرام در کشور، و نیز براساس قاعده نفی سبیل در آیه 141 سوره نساء که دولت یازدهم و قوه مقننه و قضائیه که مکرر برخلاف قانون اساسی از اجرای آن در امور کشور امتناع کرده و می کنند، رفع فیلتر تلگرام، دشمنی دشمن اظهر من الشمس را با آگاهی کامل، صحّه گذاشته ولی مجدد اسلحه مخرّب دشمن را به دست دشمن خواهند سپرد.

رفع فیلتر تلگرام خیانت به اسلام و انقلاب و مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم هست. 

برخی جوانی شان به جای فعالیت های علمی و اجتماعی و... صرف  بازی دادن های دشمن در قالب پیام رسان گپ های بیهوده و برخی گناه آلود و محل اجرای جرائم رایانه ای و فضای مجازی که با تماس با پلیس فتا به ویژه کلان شهرها، می توان، به عمق فجایا و اهداف اشاعه تلگرام در ایران پی برد  

اگر مسئولان خواب رفته با آشوبهای اخیر در کشور بیدار نشدند، قطعا در آینده نیز بیدار نخواهند شد، لذا وظیفه شرعی مردم عدم استفاده از تلگرام و تقاضای تداوم فیلتر تلگرام می باشد.

با استفاده از تولید ایرانی، دشمنان اسلام و انقلاب را از سوء استفاده از فضای مجازی مأیوس کنیم. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
منصوره وطنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی