دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت

نتایج پژوهش های علمی کاربردی محقّق و نویسنده منصوره وطنی

دریچه ای از معرفت
موضوعات سایت مذهبی اجتماعی فرهنگی تربیتی
با تشکر از کلیه بازدیدکنندگان غیرایرانی، نظرات فقط به زبان فارسی نمایش داده می شود.
در صورت نیاز به پاسخ، صرفا در ذیل نظرات جواب داده می شود.
نظرات حاوی تبلیغات تأئید نمی شوند.
آمار واقعی سایت در اثر اخلال، میزان نمایش نیست.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

من با امام زمانم بیعت می کنم در زندگی شخصی خود:

همیشه صادق و یکرنگ و باوفا باشم.  

هرگز به خانواده ام ظلم نکنم، همواره در رفع مشکلات خانواده یار و امین خانواده و سنگ صبور باشم. 

همیشه در خدمت به همنوع خود کوشا و در حدّ توان کمک کنم.

بیعت می کنم در شناخت وظایف دینی و تشخیص وظیفه ملی خود و آگاهی از وضعیّت موجود کشورم، از منبع مطمئن ولایت فقیه و مراجع تقلید و رسانه های ملی رسمی کشورم استفاده کرده و مطابق نظر آنها وظایف دینی و ملی خود را انجام دهم.

بیعت می کنم همیشه مراقب زبان و گوش و چشمم در پرهیز از حرام بوده وهرگز شنونده وسوسه ها و عامل بیگانگان نباشم.

بیعت می کنم چادرم پرچم امام زمانم و پاسدار خون شهدای اسلام باشد.

بیعت می کنم ناموس دیگران را ناموس خود دانسته و از هرگونه نگاه وکلام و... حرام پرهیز کنم.

 

من با امام زمانم بیعت می کنم در امور سیاسی و اجتماعی کشورم: 

همیشه و در همه حال، حتّی در فتنه ها و هجوم دشمنان اسلام و انقلاب ایران، پیرو ومطیع ولایت فقیه و نائب امام زمانم باشم.  

بیعت می کنم هرگز لحظه ای در صف دشمنان پیدا وپنهان اسلام و انقلاب قرار نگرفته و ازهرگونه عملی که دشمن شاد می شود، پرهیز کنم.

بیعت می کنم هرگز درکنار احزاب رنگارنگ و گروه ها و شخصیّت های سیاسی برای کسب پست و مقام و ثروت قرار نگرفته و لحظه ای مطیع آنها نباشم.

بیعت می کنم در جهت زمینه سازی ظهورامامم، ازهراقدامی تاحدّ توان کوتاهی نکرده، و تا پای جان برای از بین بردن موانع ظهور، امربه معروف و نهی از منکر نمایم.

بیعت می کنم جز درمسیر اسلام قدمی برنداشته ودر رفع مشکلات مردم  تاحدّ توان برای خشنودی امام زمانم شب و روز نشناسم.

بیعت می کنم در هر پست و مقامی هستم، جز به نفع اسلام و انقلاب و مردم ایران عملی انجام ندهم.

 

من با امام زمانم بیعت می کنم در امور اقتصادی: 

بیعت می کنم ازهرگونه درآمد حرام پرهیز کرده و به درآمد حلال اکتفا کنم.

به عنوان مصرف کننده فقط از تولیدات کشورم استفاده کنم تا هم وطنم بیکار و کارخانه ها تعطیل نشود.

بیعت می کنم تاحدّ توان به افزایش تولیدات کشورم و قطع وابستگی و واردات کالاهای خارجی کمک کنم.

                                               

                                                                 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
منصوره وطنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی